Virksomheden skal skydes godt i gang med de rette kontorartikler

facebook marketing kursus

I er en nystartet virksomhed. Faktisk er I så nye, at I ingen indretningsartikler har fundet til kontoret, butikken, redskabsrummet, printerrummet m.m. Hvad gør I? I finder meget simpelt ud af, hvor alle disse artikler, møbler og andet inventar, der er nødvendigt for jeres arbejde, kan findes. Herefter må der vælges på baggrund af behov. Behovet kan altid stige til nye og vilde højder, men det ikke sjældent nødvendigt for arbejdet.

Pizzeria eller kantine

Et godt eksempel på nødvendige kontorartikler findes i pizzeriaet. En helt nødvendig kontorartikel i et pizzeria er en pizzabakke. Den kan endda blive et slags varemærke for pizzeriaet. Der skal bestilles mange hundrede pizzabakker hjem – hvordan skal pizzaerne ellers kunne leveres til kunderne. Omvendt er det langt fra sikkert, at det øger kvaliteten af pizzaerne eller arbejdet, at pizzeriaet har te, lakridspiber eller andet. Disse lidt mere pudsige artikler passer formentlig bedre på kontoret eller i kantinen på kontoret. Find jeres nødvendige kontorartikler på engsig.dk.

Printer- og redskabsrum

Andre nødvendige kontorartikler kan findes i printer- og redskabsrummet. Alle kontorer, organisationer, institutioner m.m. skal have et godt printerrum. Det er hjertet af hele operationen. Når der mangler toner, eller printeren ikke fungerer optimalt, tabes der penge, hvis arbejdet sættes på pause. Det samme gælder for sække, rengøringsartikler m.m., som findes i redskabsrummet. Affaldssække, klude og koste skal bare være der. Igen nødvendige artikler for langt de fleste virksomheder.

De nødvendige artikler til jeres arbejde

Hvis det ikke står helt klart, hvilke kontorartikler der er nødvendige for jeres virksomhed, og hvilke der købes efter andre behov, så tænk på det sådan her. Behovet kan altid vokse for kontorartikler – der vil altid være artikler, som kunne være sjove at købe, eller som lyder til at være en god investering. Men giver de faktisk kvalitet til arbejdet i virksomheden? Hvis du ikke kan se det scenarie for dig, at den specifikke kontorartikel hjælper virksomheden med at kunne udføre sit arbejde, så er disse kontorartikler ikke nødvendige for jeres arbejde.

Kontorartikler kan sagtens komme til at ophobe sig og ligge i skabe eller reoler, der aldrig åbnes. Det kunne være konvolutter og kuverter, som bare købes, selvom alle vigtige dokumenter gemmes digitalt. Det kunne være stemplere eller spil til fredagshyggen, som aldrig bliver brugt. Når der skal udvælges kontorartikler, skal de nødvendige artikler vælges først, derefter vælger I kontorartikler efter jeres behov. I kan altid købe flere ting til butikken eller kontoret, skulle der pludselig opstå nye kvalitetsfremmende behov.